torsdag, juli 05, 2007

Semester

Japp, imorgon börjar min efterlängtade semester! Först ska jag jobba till kl 14 ungefär, sen plockar my darling upp mig vid Gullmars o så åker vi till lilla Luddet. Det ska bli härligt! Åka lite båt, grilla, festa, umgås med familj och vänner...Lovley!

Senare under semestern kanske Miss Fatty kommer upp också, så jag ska visa henne Luddis o allt det där. Så vi ska troligtvis åka hem tillsammans sen. Det kan bli riktigt skoj!

Lite tråkigheter då, jag har fått ont i halsen. Det är inte bra, så jag har inte tränat sen i måndags. Aj aj aj. Men det löser sig, för vi ska träna i L-a.

Well, nu ska jag umgås en sista gång med the wonderful Miss Fatty innan vi drar.

Ha en grymt skön sommar!


/Promiscuous

1 kommentar:

FatCat sa...

Ey! vem är ddet som segar nu då? Miss you. kom hit så får vi dansa!