onsdag, januari 31, 2007

Heeelt galen dag!


Jo, det började imorse. Klev upp, duschade, skippade frullen, åkte till jobbet, var där strax efter 8. Läste tidningen, kollade mejl och så medan jag väntade på band. Alla kom, inga band. Inspelningen skulle vara idag, inte igår. Ingen på redaktionen behövde hjälp och ingen annan heller för den delen. H sa att jag kunde åka hem och ladda inför banden som kommer imorgon. Ok, skönt, men det känns ändå heeelt galet att åka hem vid 10. Well, har bossen sagt det, så är det väl bara att tacka och ta emot.


Så, nu ska jag andas lite, njuta av min ledighet och försöka hinna med allt som jag inte gör annars. Städa, tvätta, diska och laga mat. Men först...relax....


Imorgon blir det Bolaget för hela slanten och kanske byta gardiner, om jag inte gör det idag. På fredag är det kick-off-fest för Lustgården och på lördag är det massor att göra, tror jag. Nej, men så här är det, eller ja, jag kan göra en lista.


Onsdag: Tvätta, dammsuga, diska, laga mat, eventuellt byta gardiner.


Torsdag: Handla på Systemet och införskaffa chips och sånt.


Fredag: Kick-off-fest för Lustgården.


Lördag: Äta frulle,diska,göra någorlunda fint, duscha, åka in till stan och äta middag/fika med min älskling, möta Sofie, Jenny och Elin om inte de två sistnämnda ska ta sig ut hit själva. Sofie ska äta, det ska väl de andra också göra. Åka hem, piffa till sig det sista. Folket kommer runt 19, sen är det bara mingla och festa.


Söndag: Sova, softa, äta ev fet mat, kanske åka in till stan med Sofie, åka hem o softa lite till. Sen senare på kvällen åka och lämna av Sofie vid bussen.


The End!


Och ja, ni som undrar vad jag önskar mig; ni känner mig nog tillräckligt väl för att veta vad jag kan tänkas vilja ha och inte. Överraska mig!
By the way...Idag hämtade jag ut mina biljetter till Nelly Furtado! Hihi...


The Queen of action/Promiscuous

Inga kommentarer: