fredag, februari 02, 2007

Värst vad jag har blivit flitig på att skriva här

Ja, nu sitter jag här igen och bara lassar ur mig en massa skräp. Nej, då, nåt vettigt är det säkert som kommer ur mig när fingrarna glider snabbt över tangenterna denna torsdag natt. Jaha, tänker ni, varför sitter hon uppe så här sent och babblar? Jo, min honey bunny är ute med jobbet ikväll och jag har ingen lust att sova. Var trött vid nio tidigare ikväll, men tyckte inte det var nån idé att sova då. Blev pigg, satte mig vid datorn för att leta reda på recept på bål. Oj oj oj, vad vi missade sidor med drinkar Miss Fatty! Du kan inte ana vilka coola drinkar jag hittade. Men, det får vi ta till nästa drinkkväll, va? Har hittat massa drinkrecept, som jag skulle kunnat slå ihop till en stor bål, men antingen så fattar jag inte hur mycket man ska ha i eller så blir det för mycket att köpa. Hörru Fatcat, din bål blev ju bra, varför är inte du vaken nu, din lilla nattuggla, som du brukar. Men det är klart, du behöver ju också sova. Nu blir allting väldigt grötigt. Men men, ni som kommer får se hur det gick med mitt bålrecept.

Har fått en ny läsare också. Emma. Synd att du inte är medlem hos denna blogsajt, då kunde du lämnat fina kommentarer. Ta med din blogg hit!

Nu ska jag nog sova lite.

Good night and wish me good luck!

The Queen of partys and punch/Promiscuous

Inga kommentarer: