måndag, november 20, 2006

Coctailparty

Okej, helgen då...

Friday: Slutade vid 3, stressade hem för att piffa till mig till festen på Titan. Åkte hem till Sofi, drack lite vin, käkade pizza o tog kort. Fanny lockade håret på alla loggers. Vi gick ner till Titan, proppat med folk, trots att klockan bara var runt sju. Härligt! Gratis drinkar heeeela kvällen o då kan ni ju tänka er hur det blir. Just det, paaaaaartyyyyy! Drack massor av Cosmopolitans (du skulle vart med Miss Fatty) men även en massa andra. Krossade ett glas(ja, av misstag, vad tror ni om mig?!) Precis innan det var det två glas till som krossades, dock inte av mig.

Dansade häcken av mig med en massa folk. Haha, en kille från Sundsvall/Hudiksvall eller ja, nånstans där...dansade med mig å jag tror han ville nåt, men tji fick han! haha! Dansade även med teknik-Tobbe, som jag typ aldrig har pratat med, men men, han var trevlig. Dansade med flickorna från loggen också. Käkade korv av korvtjejen också, som Linnea egentligen skulle ha varit, men hon är nog glad att hon inte var där, för tjejen var tvungen att stå där med Lithells-kläder! haha, stackarn...men tror hon fick vara med på festen sen iaf!

Okej, jag hälsade på masssor av folk, även Gry Forsell o hon den där Ulrika som hon hade Silikon med. Pratade lite med Linda Nyberg också plus en massa andra. Har nog aldrig hälsat på så mycket folk förut i hela mitt liv. Tobbe följde med mig till bussen vid Slussen sen, det var snällt av honom. Kom hem npn gång runt halv 4 tror jag. Var helt död när jag kom hem iaf.

Saturday: Orkar egentligen inte berätta hela lördan, men åkte på 20-årsfest till P-M på kvällen, kom hem rätt tidigt och var nykter, men sjöng karaoke iaf, tillsammans med de andra som var fulla. Dock inte i mikrofonen.

Sunday: Softade o tvättade. Sov.

Monday: Ikväll är det Prison Break!

Thank U & Good Night!/The One And Only Promiscous

Inga kommentarer: