tisdag, november 07, 2006

My weekend


Hey!


Min helg var riktigt nice. På fredan hängde jag med min underbara vän Sofia a.k.a fatcat. Storhandlade på bolaget inför hennes drinkkväll. Åkte senare hem till min darling å Fattys kat Charlie, som älsklingen inte orkade lämna förrän på lördagen.


Saturday: Upp, käka frulle, göra sig iordning å dra iväg till kvällens värdinna, Miss Fatty. Införskaffade resten av grejerna till drinkarna, juicer å snacks å så handlade vi lite käk. revbensspjäll å kyckling, yummie! Fattys kompis sofia å hennes syster kristine tapetserade en vägg, innan gästerna kom. Jag och miss Fatty ordnade drinkar å provsmakade å jag dekorerade "baren". Den blev riktigt snygg, om jag får säga det själv. The guests arrived i tid men då var inte värdinnan riktigt klar, hehe.


Kvällen blev riktigt lyckad. Drinkar gjordes, starka som svaga, tequila dracks, få mådde dåligt. Folket åkte hem vid halv 2, jag å min prins blev kvar, han mådde inte så bra...:$ Sofia somnade rätt tidigt i soffan, så hon fick en filt över sig å fick sova vidare.


Sunday: Hade ställt klockan, gick upp för att vi skulle hem å tvätta. Ingen av oss orkade,så vi sket i det. Hängde kvar å käkade pizza, underbart! Satt å snacka skit och åkte senare hem för att mysa i soffan å kolla på film. Så där härligt seg var man hela söndan. Tack vännen för en väldigt trevlig fest!


Igår var en seg dag. fastnade vid datorn, as usual och fick inte så mycket vettigt gjort. Men idag är det bättre, tvättar å ska dammsuga å vara allmän hemmafru som jag är nuförtiden. Är lite arg på alfakassan för att jag inte får några pengar än. men men, kan inte göra så mycket åt det.


The one and only Miss Fatty kommer hit och hänger idag! Kanske blir lite vänner å snacka skit. Trevligt att inte vara ensam iaf.


And tomorrow blir det en trip in till stan för att hänga med Elenor. ska kika på kläder å önska att man hade pengar till att köpa de. Resten av veckan vet jag inte riktigt.


Have a nice day!


Lots of love to y'all..../Promiscuous

Inga kommentarer: