lördag, november 25, 2006

Ja, nu sitter jag här igen...at home with my sweet darling! Skönt med lite tid med honom ensam för en gångs skull, men ändå sitter jag här...haha. Well, that's life. Tänkte gå ut igår, orkade inte, tänkte gå ut idag, orkade inte....Hem ljuva hem. Känns som jag inte är hemma så mycket, bara sover här. Nästa vecka blir det bara kvällspass, dryyygt! Jga känner mig lite dålig på att skriva om mina bravader, men jag tror inte jag har några....

Suck...imorgon är det dags att tvätta igen. Orka. Men man måste. Nästa vecka ska jag hänga lite med Miss Fatty igen, skönt, behöver lite Fatty-dos. Skratta åt ingenting, käka nötter å kanske djing eller djeng eller vad det nu hette, kika Vänner å prata. Hoppas vi kan jobba ihop igen! Soon! Livet skulle bli så mkt roligare om vi kunde cs varje dag! Fast det är klart...då kanske vi tröttnar på varann? Neeee.....

Bjuden på 2 julfester, Strix o Titan. Ska köra Titan, orka klä ut mig till nån 50-60tals brud. Nej tack! Hellre går jag på lätt jullunch med resten av loggarna. Om P-M inte hade varit på Kuba så kanske jag gått till Strix.

Nej, nu ska jag myspysa med min älskling!Gosa i soffan o kolla på film kanske....och....ja....hm...jo, det blir nog lite leka mellan lakanen också!

Puss och kram på er alla!/The Promiscous

Inga kommentarer: