torsdag, november 16, 2006

Long time no see

Hey boys and girls!

Nu va det ett tag sen jag skrev här, men jag har inte kommit in på min blogg. Hinner nog inte skriva så mycket heller för fastighetsskötaren ska komma och förhoppningsvis byta ut vårt kylskåp. Men men...Fick jobb i torsdags till och med i morgon, på Titan Television, som loggare. Ni som inte vet vad det är....Ta reda på det om ni orkar, för jag orkar då inte förklara.

Fest på fredag, coctailparty på jobbet, nice.

Födesledagsfest hos P-M på lördag, också trevligt.

Söndag: Slöööööööa

Så, nu vet ni det.

O, kika in my homie Miss Fatty blogg: www. fatcatistaken.blogspot.com

Over and out/Promiscuous

1 kommentar:

FatCat sa...

kom igen nu segis. vill ju läsa om dina bravader. iofs så får jag veta dom ändå, hihi KRAM från Miss Fatty