onsdag, april 25, 2007

Längtar




My 2 best friends...


Jag längtar så fruktansvärt mycket till sommaren! För er som inte vet det, hade vi tänkt försöka spendera 3 veckor i lilla L-a. (v 28-30) Jag vill så gärna åka till L-a till L-afesten, men vet inte om vi har råd....Suck...Jag som lovat Jenny...Men, vi får se hur det blir. Hoppas på det iaf.
Idag ska jag träffa Miss Fatty, skönt att träffa henne igen, har inte träffat henne på 3 veckor, det är sjukt länge.
Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa lite innan solen försvinner bakom husknuten....

Kika in min älskade väns blogg: htt://ladybird86.webblogg.se/

Lots of love to all of u!

The Queen of music and reading/Promiscuous

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å ja jag längtar också så otroligt mycket till sommaren, men räknar man veckorna är det faktiskt inte så långt kvar =)Vad trevligt att ni planerar att åka hem och vara där så länge, det ser jag fram emot =) Tur i oturen att du inte kan åka hem till L-a festen men har du jobb (som jag hoppas) så förstår jag dig. Vi kommer nog ses ändå ska du se ;)
Puss Puss

FatCat sa...

vadå 3 veckor. vi har väl setts? blandar du inte ihop mig med nån annan? :)Puss på dig gumman, vad kul vi ska ha när Jonny drar hihi. No offense Jonny...om du läser detta.