måndag, april 16, 2007

Waz up dudes?

Som ni ser har jag gjort om min blogg lite. Gillade den här layouten väldigt mycket. Har ju tänkt att försöka bli mer tjejig, men jag vet inte om det går...Gillar kjolar och sånt, men det där med att vara tjej-tjej, njae...Är inte mycker för sånt där...har aldrig gillat att gå upp tidigare, bara för att sminka mig. Jag är vacker utan spackel!=)) Visst, det är kul att sminka sig och klä upp sig, men klänning? No way....Nej, det närmsta tjej jag kommer är en kjol, ett linne, lite make-up när jag går ut och kanske kanske kanske...högklackat..

Angående jobben....projektet som jag ville ha jobb på, blev nerlagt, så ett problem ur världen...

Apropå asfalt....
Jag och min honey var och tittade på utemöbler igår. Vi hittade jättefina teakmöbler, som vi förhoppningsvis ska få hem i helgen. Oops, that was a secret....Well, anyway...Det kanske blir lite trångt, men ändå, då får vi som vi vill ha det. Man kan sitta måååånga ute på balkongen och grilla och dricka drinkar kanske....Hihi...min hjärna är helt inställd på sommar och massa fina grillfester!I like...

Semester hoppas jag att vi får, så vi kan åka upp till vackra Dalarna och vår kära hemstad Ludvika och tillbringa tre härliga veckor med familjerna och vännerna. Hoppas även på att kunna åka dit till den traditionella Ludvikafesten. Den kan man inte missa...
Nu ska jag väl göra lite nytta...
By the way, har fått en ny läsare, Marie. Läs hennes blogg: www.mariedayandnight.blogspot.com
Love y'all!
The Queen of summer and bbq/Promiscuous








Midsommar i Gladtjärn

Jonnys föräldrars båt

Vackra Väsman

Solnedgång

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe hittade hit via Fia... och ett tips från en som inte heller gillar klänningar... ha byxor under... Lite lager på lager... ;) då kan man få känna sig lite bekväm iaf =) Jobb är aldrig enkelt... men Stockholm borde väl ha en väldigt stort utbud men tyvärr samtidigt många sökande... hoppas det går bra iaf från den lilla nyfikna...