fredag, april 13, 2007

Valet och kvalet

Well, my honey's, jag har ett litet problem. Jag har fått ett erbjudande om jobb i den bransch jag vill vara. What's the problem? tänker ni kanske. Så här är det, det jobb jag fått erbjudande om, är inte lika bra lön som det andra jag har sökt och väntar på svar...Vad ska jag göra? Pengar är ju faktiskt viktigt...men det är ju viktigt att ha kul på jobbet också. Vi får se hur jag gör, men kommentera gärna detta....

Igår var jag och Miss Fatty på tv-inspelning av Klick. Det var roligt och bra band. Kika på det idag på webben eller kanal 7.

Nu ska jag tvätta!

The Queen of washing clothes and decisions/Promiscuous

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kände att det var dags att göra sig till känna att jag finns och läser din blogg... och göra ett inlägg ang arbete. Jag sitter själv på ett jobb där det är någelunda bra betalt men jag har det skittråkigt... Har på tok för hög belastning för den ersättning och uppskattning vi får. Så mitt råd är ta det jobb som du känner mest för inte enbart för arbetsuppgifterna för det är oftast en liten del av jobbet utan även med tanke på arbetskamraterna, vibbarna man fick av intervjun... sen när du har kommit fram till att just detta vill jag ha... kolla då om det är tillräckligt betalt... pengar är inte allt men det ger oss en härlig fritid =) hehe nu har jag nog sagt tillräckligt =)