fredag, februari 02, 2007

Okej, snart får jag ge mig!

Nej, då...jag lovar att jag inte ska sluta skriva i min blogg. Men ärligt talat, hur mycket skriver jag nu egentligen? Har jag inget liv eller? Nu sitter jag på jobbet och väntar på ett band, men det är väl trafikkaos, så det kommer säkert inte i tid. Well, what the hell.

Jag är trött och hungrig, och snart om två timmar, så börjar kick-offen. Yay! Det ska bli roligt. Hmm...minnet försvann, tänkte skriva nåt vettigt, men när blir det det när man är hungrig och lite halvstressad inför imorgon? Jag kom att tänka på att jag har sarsar mer på den här födelsedagen än min 20-årsdag. What's up with that? Ni vet ju hur jag är, allt som händer har en mening. Det kanske är nån mening med att den här festen blir större och kanske bättre.

Well well...ska väl inte sitta här nåt mer. Borde gå och göra nåt vettigt, men vad? Ha en underbar helg allihop!

The Queen of food and wine/Promiscuous

Inga kommentarer: