fredag, februari 09, 2007

Party pictures!!!!!

Jenny och Fia
Magnus, Jonny och Johan
Jenny, Fia och Jonny



Miss Fatty


Elin




Jenny o Sofie på 360





Sofie med en drink





Miss Fatty with the boys







Peter och Putte









Me and Sofie








The birthdaygirl!










Syrran och Putte




















The whole gang

















Peter och Elin

Jenny, jag och Elin























Jag i min fina badmössa och Elin








Johan



























Magnus och Fia


















Larsson, jag och Sofie vid baren












The one and only Miss Fatty























Anna och jag




















Sofie, jag och Jenny




















My sweet darling






1 kommentar:

Anonym sa...

värst vad du har skrivit gumman. hade inte läst på ett tag, kanske gett upp hoppet. jag får kanske ta o skärpa mig jag med. men du, fanns det verkligen inte bättre bild på mig? jag är sannerligen inte någon man bör ta kort på...annars får vi skylla på fotografen ;) haha. tack för allt i vilket fall. puss puss //F