måndag, februari 26, 2007

Det lönar sig att vara segstartad....

Finally! Nu börjar allt lösa sig, eller ja, en del iaf. Min kod till mitt kort har äntligen kommit! I torsdags. Hihi...Och äntligen har vi sålt både tv-bänken och soffbordet. Nu är det bara att köpa nytt...!Känns hur bra som helst!

Över till det tråkiga...Ingen kod till coopkortet och så fick jag gå hem idag från jobbet, därför att min redaktion hade glömt att boka loggen. Well, that's life. Så nu är jag hemma o kikar på Vänner! Men gissa om jag kände mig arg! Bara för att jag faktiskt var pigg, utvilad och glad, så fick jag åka hem igen. Precis när jag har som mest att göra...

Well, om ca tre veckor så ska jag och min älskling gå och se the one and only....Nelly Furtado!Yay!!!

Nu ska jag se mer vänner....!

Sen ikväll ska jag jobba asset av mig...

The Queen of F.R.I.E.N.D.S and W.O.R.K/Promiscuous

Inga kommentarer: