tisdag, februari 13, 2007

Sjuk...

Charlie, Diesels storebror

Charlie spanar ut genom fönstret









Ja, nu har jag varit sjuk i några dagar. I fredags gick jag hem för jag var så förkyld. Jag orkade helt enkelt inte vara kvar på jobbet. Skulle jobbat i söndas, men som tur var så blev det ingen inspelning. I lördags så skulle vi gått på bio med P-M o Einar, men Jonny fick ont i huvudet, så det blev inte så, synd. Igår skulle jag jobbat kväll, kände mig fortfarande inte så pigg men hade bestämt mig för att åka, eftersom vi hade så galet mycket att göra. PANG! Så fick jag migrän, så det gick ju inte att åka. Fick ångest för att jag hade fått det så pass sent, och då var det försent att ta in en ny som kunde göra mina band, som var tvugna att bli klara. Men, som tur var hade inte Jessica så mycket att göra på sitt projekt, så hon tog mina band och gjorde de. Tack tack! Har lite ont i huvudet idag, men jag tänker inte stanna hemma! Så det så!



Jag tänker på lilla Diesel, Sofias a.k.a Miss Fatty's katt, som försvann för en vecka sen. Jag hoppas att han snart kommer tillbaka, så min vän blir glad igen. Jag förstår henne, det måste vara jobbigt. Vilken tur att hoppet tändes lite iaf när den där tanten som hade haft katt i 35 år gav henne råd. Tänk vilka snälla och omtänksamma människor det finns!

Jag sänder en värmande tanke till lilla Diesel där ute, som säkert har det bra på en liten raggarrunda och snart kommer hem igen....

Från det ena tråkiga till ett annat lite roligare, kanske. Vi ska sälja vårt soffbord och tv-bänken. Annonsen ligger ute på blocket under möbler och heminredning. Om ni vill köpa eller känner nån som vill, hör av er.

Nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag diska och ha mig....


The Queen of work and breakfast/Promiscuous

Inga kommentarer: