söndag, maj 27, 2007

1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan.

1. hur mår du idag?Another song

2.kommer du komma långt i livet?Poison

3.hur ser dina vänner dig?Turn up the music

4.kommer du gifta dig?It's my life

5.vad är ditt livs themesong?Stairs

6.vad är ditt livs historia?Lollipop

7. hur är skolan för dig?In the morning

8.hur kan du komma framåt i livet?Balladen om ensamhet

9. hur kommer imorgon vara?Kylie

10.vad är det bästa med dina vänner?Bellydancer

11.vad finns i lager för nästa vecka?Medley

12.vilken sång beskriver dig bäst? Breakin up

13.hur är det med ditt liv? Breathe

14.vilken låt ska spelas på din begravning?Chop me up

15.hur ser världen på dig? Clumsy

16.kommer du att ha ett lyckligt liv?Cool

17.vad tycker dina vänner om dig?Damn girl

18.vilken låt beskriver den du är attraherad av?Blow my whistle

19.vad skulle du vilja säga till nästa generation?Cube

20.har du en djup & mörk hemlighet?Don't let me down

21.brukar folk i hemlighet fantisera om dig?Don't get twisted

22.hur kan jag göra mig själv glad?Bang bang

23.kommer jag någonsin ha barn?Early winter

24.vad är några tips till mig? Fergalicuious

25.hur kommer jag bli igenkänd?Flourescend

26.vad är min danssång?Futuresex/Lovesound

Inga kommentarer: