måndag, maj 07, 2007

Hostattackmaraton

Ja, nu har jag varit sjuk sen i torsdags, och det tycks bara bli värre. Fan också. Vill bli frisk tills Fatty ska komma hit och är mitt sällskap när J är borta. Hon som har blivit frisk precis, vill väl inte smittas ner igen, fast det kanske är omöjligt, eftersom det redan har brutit ut. Det började med jobbig smärta i halsen, sen blev jag hes och nu snorar jag och hostar så det skär i halsen...Kan inte heller sova när jag är förkyld, därför denna tidiga timme.
Tyck synd om mig! Haha, nej, det behöver ni inte göra, men jag gör det. Och min älskling gör det...

Har fixat fint i dvd-stället nu. Eftersom vi inte har så många riktiga fodral, så har jag gjort små lappar och satt på sidan av fodralet, så man ska slippa öppna det för att se vad det är för film. Duktigt av mig, tycker jag...

Nu ska jag kura ner mig i soffan och kolla på film, invirad i filt och halsduk....

Puss och kram på er alla...och hoppas ni är friskare än vad jag är.

The Queen of movies and thé/Promiscuous

Inga kommentarer: