torsdag, maj 10, 2007

Tydligen så är jag 28, inte 21


Hihi, jag är världens lyckligaste männsika! Inte nog med att min älskling kommer hem om ca 5 timmar, jag har fått jobb! På Titan! Plus att tydligen så är jag 28 år, inte 21. Gjorde ett litet test som jag hittade på Emmas blogg. (http://www.vuxenpoang.com/)

Well, ladies and gentlemen, I'm so damn proud of myself! Äntligen, har jag ett jobb, i alla fall för ett halvår framåt, och det är det längsta jag nånsin har jobbat i hela mitt liv!

Btw, ni måste se den underbara filmen The Holiday!


Livet är underbart, så håll hårt i hatten, som Jenny skulle säga. =))


Yeah baby!


The Queen of work and love/Promiscuous

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe själv när jag gjorde det testet blev jag 44 trots mina ynka 26.5 =)

Promiscuous sa...

aj då...stod det att du skulle börja dricka öl, ge blommorna till grannen flytta ihop med kompisar, sälja bilen och skippa ica-kortet? isf fick du samma svar som jag. =) well, that's life. hur är det annars då? Fina bilder från österrike!