torsdag, maj 03, 2007

Shit, nu var det ett tag sen

Eller, ja, inte såå längesen, men ändå. Vad har hänt sen sist då? J har jobbat natt denna vecka, så han har varit hemma med mig hela dagarna. Det har varit mysigt! Tyvärr åker han bort ons-tors på nån mässa eller vad det nu var för nått, med jobbet. Men då ska jag och min vapendragare Miss Fatty hänga. Yay! *Hoppar och studsar av glädje*

Vi får väl kika på Vänner (fast jag har nog sett klart alla säsonger idag) och käka nudlar och snacka skit....och kanske äta lite kanon gene...har inte den blekaste hur det stavas, men för mig ser det ut så där iaf!

Well, som sagt var, så ska jag se de 8 sista avsnitten, kanske redan ikväll, eller imorgon, vi får se. Fick inte det där kundtjänstjobbet...suck. Men för er som inte vet det, så har jag fått jobb 3 veckor i sommar, på Titan! Wohoo! I love it!

Ja, så mycket mer har väl inte hänt. Tränar och har mig som vanligt, har ökat lite med vikter och repetitioner och springer mycket längre på Cross-grejen. (vet inte vad den heter) Så I'm really proud of myself! As Joey would say: YEAH BABY!

Här kommer en favoritlåt, text och video:





I heard there was a secret chord
That David played and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do you?
It goes like this, the fourth, the fifth, the minor fall, the major lift, the baffled
king composing Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelu----jah

Your faith was strong but you needed proof,
you saw her bathing on the roof, her beauty in the moonlight overthrew you
She tied you
to a kitchen chair,
she broke your throne, she cut your hair,
and from your lips she drew the Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelu----jah

Maybe I have been here before,
I know this room; I have walked this floor,
I used to live alone before I knew you
I've seen your flag on the marble arch,
love is not a victory march,
it's a cold and its a broken Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelu----jah

There was a time you let me know
whats really going on below,
but now you never show it to me, do you? (and)
Remember when I moved in you;
the holy dark was moving too, and every breath we drew was Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelu----jah

Maybe there's a God above,
and all I ever learned from love
was how to shoot at someone who outdrew you
And its not a cry you can hear at night,
its not somebody who's seen the light,
its a cold and its a broken Hallelujah

Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelu--jah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelu---u---jah

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!! Trodde nästan dte var du so,m staplade in på tåget i borlänge i frdags men det var ju din systerryster (intevisste jag att ni var så lika!!!:D)

Emma

Promiscuous sa...

Hej!!
Vad kul att du skriver.=)) Jo, visst är vi ganska lika. Antar att det var den äldre systern du såg.Kram på dig vännen

Anonym sa...

Den låten hörde du väl genom mig sis ? ;) saknar dig <3