onsdag, maj 09, 2007

Saknar dig...

Nu har min älskling åkt på mässa i Göteborg. Han åkte kvart över sju imorse och sitter just nu på tåget och sover säkert. Han ska gå på nån mässa med jobbet och bo på hotell. Just nu är jag alldeles ensam, men senare idag kommer the one and only, Miss Fatty hit och håller mig sällskap ända till imorgon! =) Yay! Vi ska kolla på film, käka nudlar kanske och bara snacka skit.


Nej, nu ska jag äta lite frulle och kolla på film tror jag.


Pusseli puss!


The Queen of noodles and movies/Promiscuous

You and me forever.... <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du ska väl passa på å ha tjejkväll ikväll nu då? ;)

Promiscuous sa...

Ja, det ska jag! Och du ska ha tjejkväll på fredag? Med penispasta och film!=)) Hihi...Miss u too sis! <3<3 Ja, det var du som spelade låten för mig första gången jag hörde den.