måndag, mars 05, 2007

Helgen







Hey everyone!






Veckan som gått och helgen hade jag tänkt att skriva lite om...






Veckan:Min sista arbetsvecka på Titan Television, tråkigt att sluta, men finns det inget att göra, så gör det inte det. Så nu är jag arbetslös igen, men hoppas på mer jobb, helst på Titan. Finns inte så mkt att berätta...Jo, det var ju torsdagsöl m jobbet, på Hotellet. Det var trevligt, kom hem efter 12 på natten...






Helgen:Jobbade min sista dag, och nästan den mest stressade dagen av de alla. Sa hej då till alla vid fyra och åkte till Cityterminalen för att ta Säfflebussen med min älskling till L-a. Kom till L-a runt åtta på kvällen, åt kvällsmat hos mamma, kikade på tv och gick och la oss. På lördagen hände det inte så mkt till att börja med. Gjorde oss klara för 30-årskalas för min moster. Träffade Elice och Fia innan vi åkte. Träffade tjocka släkten, även farmor, trots att det tog 20 minuter innan hon öppnade dörren (jag skojar inte). Söndan blev jättestressig. Upp,göra sig klar, hem till J syrra och sen hem till mamma för att fika lite och säga hej då. Iväg till tåget hem. Väl hemma åt vi massor av smörgåsar och tittade på en film. Vaknade tidigt imorse, och har tittat på vänner och ringt a-kassan och hyresvärden.






Den här veckan:Idag ska jag träffa min kusin Linnea, vi ska traska runt i centrum. Imorgon ska jag börja träna, på onsdag ska jag träffa Sofia, a.k.a Miss Fatty (hur kunde vi missa Million Stylez?!), torsdag vet jag inte och fredag ska jag och Miss Fatty ut och äta och shaka ass. Lördag mysa med min sötis och söndag förmodligen tvätta och greja.






Hoppas ni får en underbar vecka. Skriv gärna kommentarer.






The Queen of Faboulous and Glamorous/Promiscuous

Inga kommentarer: