fredag, mars 23, 2007

The Challenge

Ok, jag antar Miss Fatty's utmaning...

1. Hatar när någon filar eller biter naglarna. Klarar inte av det...Jag ryyyser....Klarar heller inte av när nån drar fingrarna på mina naglar....

2. Är skrockfull. Måste ta i trä, lägger inte nycklar på bordet, undviker att gå under stegar eller på brunnar....Detta har med min kära mormor att göra....

3. Tycker att fötter är det äckligaste och fulaste som finns. Bara bebisars fötter klarar jag av att ta i...Dock har jag lärt mig att ta på min älsklings fötter, men det är fortfarande jobbigt.

4. Är ofta rädd för att somna, tror inte att jag kan vakna igen. Detta har hållt i sig sen jag var liten. Är extremt rädd för döden. Hatar att tänka på den, klarar inte av att prata om den.

5. Är sms-missbrukare. Kan göra slut på 100 kronor på mobilen lätt på några dagar. Om jag fortfarande har kvar pengar efter 1-2 veckor, då är det kors i taket...

6. Tycker inte om att bli kladdig. T ex om jag bakar, måste jag skölja händerna hela tiden...usch...Med andra ord, jag var inget geggamojja-fan när jag var liten....


Here are the rules....

Regler:
- Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglena för spelet.
- Till slut väljer bloggarna sex nya bloggare och göra en lista på deras namn.- Efter det är gjort så skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar.

I challenge....

Miss Fatty
Emma
Linda
Jonas
Nadia
Fredrik

Inga kommentarer: