fredag, mars 16, 2007

Sommar och Ludvikafesten

Ja, snart är det sommar och då är det även dags för den årliga Ludvikafesten! På nåt sätt är det ett måste att återvända till hemstaden för att titta på kända och okända artister, sitta i öltältet och träffa folk man aldrig träffar annars och inte sett på länge, för då är alla där. Ludvikafesten är lika med sommar för mig.

Ludvikafesten är även väldigt speciell för mig, för det var då, för 3 år sen, som jag och min underbara honey bun träffades för allra första gången och blev kära....Sen den dan har vi varit så gott som oskiljaktiga!

Hm, vi får se om älsklingen har semester då, men annars så kommer ju han på fredagen. Sommaren är nog den bästa årstiden, det är varmt(för det mesta) man är oftast ledig och man kan grilla och bada och sola och åka båt...I love it!

Det verkar vara rätt bra artister denna sommar på Ludvikafesten...Mest melodifestivalare, men ändå. De som jag ser fram emot är coverbandet Billy, som kör Gyllene Tider låtar! Jenny, du vet att vi måste vara där då. Det är ju inte originalet, men närapå...

Längtar väldigt mycket till sommaren, speciellt nu när jag hörde att det kanske skulle komma nysnö på söndag...Aj, aj, aj....Inte bra, jag som har hängt undan min vinterjacka och är inte speciellt sugen på att ta fram den igen, förrän nästa vinter.

Well, nu ska jag göra lite mer vettiga saker, har redan städat lite...

Have a beautiful day!

The Queen of festivals and sunny days/
Promiscuous

http://www.visitludvika.se/aktuellt.asp/lid/29470

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Alix!! Ja då är vi då deffini två som längtar till sommaren och ja vi ska vara på plats när billy kör på L-a festen!! Ingen tvekan om det :) Det är kul att ha något att se fram emot :)

Här ska ingen ny snö komma, bara blommor och blad är tillåtna :)

Puss puss!!

Anonym sa...

Hej Alix!! Ja då är vi då deffini två som längtar till sommaren och ja vi ska vara på plats när billy kör på L-a festen!! Ingen tvekan om det :) Det är kul att ha något att se fram emot :)

Här ska ingen ny snö komma, bara blommor och blad är tillåtna :)

Puss puss!!