fredag, mars 23, 2007

Lonely, I'm mrs Lonely....

Yes, I'm so lonely right now....No job, no money....but I got my honey!

Tror jag har nåt jobb på G, but we'll see....Sorry vännen att vi inte sågs igår! Men vi ses ju imorgon. Tror jag ska anta din utmaning, ska bara komma på några bra saker som är annorlunda med mig själv....

Idag ska jag:

1: Diska.
2:Bädda sängen.
3:Dammsuga.
4:Fixa alla musikmappar.
5:Handla.
6:Laga mat.
7:Umgås med min lovely honey
8:Just chill...

(Alla bilder, utom en, hittade jag på nätet, så det är inte min disk, min dammsugare eller min säng....)

Well, now you now...

Puss och kram!

The Queen of music and lyrics/Promiscuous







2 kommentarer:

FatCat sa...

jättenyfiken på att höra hur träningen har gått. är stolt över dig gumz!

Promiscuous sa...

träningen går galant vännen...!men I miss working out with u...vill göra det nån gång också...