onsdag, mars 21, 2007

Finally working out

Yes, nu har mitt nya hälsosamma liv börjat! Igår, fick jag en bra instruktion på Friskis&Svettis och idag ska jag börja träna på allvar. Det var meningen att jag skulle träna imorgon, men jag kände att jag ville träna idag också. Härligt! Nu ska det hända grejer till sommaren, så det är bara att köra hårt! http://www.friskisochsvettis.se/

Synd bara att det var väldigt trångt där inne, sorry Fatty, det blir nog svårt för dig. Men, nån gång på Gärdet kanske? =)

Well, ska till ams idag, får se hur det går och så ska jag baka. Det blev inget bak igår. Hoppas att få träffa min kära vän Miss Fatty imorgon kanske?

Nu ska jag baka lite, denna tidiga timme....

C ya when I C ya!

The Queen of baking and working out/Promiscuous

2 kommentarer:

FatCat sa...

jo jag tänkte att jag kunde kanske komma hem till dig direkt efter jobbet. tror jag käkar först så slipper jag komma svinhungrig. undrar oxå om jag kan få låna datorn då min är helt död. har lite räkningar jag behöver registrera. men vi kanske kan snackas nåt idag när jag kommit hem? äntligen kom jag in på din sida btw, vet inte varför det inte funkar med min direktlänk från blogen, jobbdatorn protesterade. Puss på dig. Hörs o syns snart.

FatCat sa...

Ja, hade kanske varit nåt, men jag är fortfarande inte helt frisk och t'änker inte utsätta mig för att att bli sjuk igen. Väntar lite med träningen ett tag. Men jag är skeptisk till Gärdet, det är verkligen inte i närheten... Känns dumt då jag har ett gym gratis på jobbet. Kram