måndag, mars 12, 2007

Dumplings...yummie...!

Jag har en ny favoriträtt...!Eller, okej, det är bara en förrätt, men guuuud vad dumplings är gott! Ät det! Helst på Noodle House, fast iofs så har jag inte ätit det nån annanstans, men what the hell. Noodle House rules!!!

Ja, middagen med Miss Fatty var fantastisk! Thanks, my dear friend! <3 Vi kom dit, satte oss och beställde. Tog lite tid innan maten kom, men det var värt väntan. Åt då dumplings till förrätt, jag tog nån friterad fläskfilé till varmrätt och till efterrätt åt vi världens godaste cocosglass med chokladsås! Yummie! Avslutade det hela med en Vodka Lime.

Satt på restaurangen tills de stängde kl 23. Åkte vidare till Club Mera. Hittade inte dit först, men väl där inne beställde vi en betydligt mindre vodka lime, men den var så god, så det gjorde inget. Till en början var vi lite besvikna, för de spelade bara techno, som man inte kan dansa till. Sen öppnade de det andra rummet, där de spelade hip hop and R&B. Yeah, let's go baby! Sofia bjöd mig på en tequlia också...:D

Kom hem vid 04...My baby var vaken, vi gick och la oss ganska på en gång eftersom vi skulle upp tidigt. Blev ingen båtmässa på lördan, men på söndan så blev det! Vilka fina båtar!

Idag har jag varit så duktig och sökt jobb,jobb, jobb och jobb! Ska äta frukost nu och hoppas att TV:n ska fungera snart igen.

Have a fabolous day!

The Queen of Dumplings and Tequila/Promiscuous

Inga kommentarer: